áááá....

2009.08.26. 15:19

Tegnap beszélgettem Dorottyával és azt mondta,hogy mindenben segít majd és hogy ő már szerzett haverokat kint úhogy jól elleszünk:)

Jah és azt mondta,hogy az osztrák pasik cukik úhogy,aki akar kijönni majd hozzám pasizni csak szóljon:P

Amúgy egyre biztosabb,hogy megyek ki és ez jó! Nagyon várom! Bár most anyu rágja a fülem,hogy tanuljak németet!!! Most!! és én:P Nagyon vicces! Bár lehet,hogy tényleg kéne,de ez van! Azért megyek,hogy tanuljak:P

Megkérdeztem,hogy mit kell csinálni Dorottyának kint, azt mondta,hogy vigyázni a gyerekre,kisebb házimunkák és főzni! Igen főzni:) Jól látjátok! Ez nekem kicsit nehéz lesz asszem,metrt nem tudok főzni! Nemhogy német kaját még magyart sem:P Vicces lesz,bár azt mondta,hogy ő sem tudott,amikor kiment és segítettek neki! Meg elvileg könnyű kajákat esznek:P No nem baj! Rettentő kiwi vagyok!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr601339948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása