Visszatértem:)

2010.07.20. 21:44

Tudom,h nem olvassa ezt senki,de márcsak magamnak is megéri leírni:) 2 nap és megtudom,h felvettek e immár második próbálkozásra!Időközben gazdagodtam egy nyelvvizsgával és egy kicsivel jobb biosz emelttel... Remélhetőleg idén sikerül...

A másik,h élvezem itthon a semmittevést,a nyarat és persze a pasizást,ami per pill elég jól halad:) Most elkezdhetnél áradozni,mint vmi kis hülye,de úgy gondolom ebből kinőttem:) Szóval hol is kezdjem:) Végre egy értelmes srác,aki megkért,h találkozzak vele:) Tök normálisan,semmi feszkó vagy vmi. És igazából ez volt az első dolog,ami megtetszett benne:) Igazából nem tudom elhinni,h miért pont engem szúrt ki min. 1000 lány közül,amikor tök átlag vagyok,de én ennek csak örülni tudok:) A második,amikor elkérte az msn-em,meg a telószámom az is tök normálisan zajlott.Arról nem beszélve,h elköszöntünk és máris hívott:) Helyes,van stílusa,véleménye és találkozni szeretne velem:) Szóval most nagyon tetszik ez a helyzet:) Úhogy jövő héten irány Pest és tali:) Igazából kíváncsi vagyok,hogy milyen igazából. Olyan,mint egy kis rejtély,amit meg kéne fejteni:) És ez nagyon tetszik:)

Ohh...Bocsi,de mennem kell:) Még írok:) Ígérem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr172164656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2010.07.31. 14:24:21

brigiii, én olvaslak((:
süti beállítások módosítása