2009.10.13. 20:44

Halli:)

Nah ma erdekes napom volt:) eloszoris reggel addig alhattam,amig akartam:) De persze engem kidobott az agy 8-kor,a csaj meg csak fel 10 korul kelt fel:) A gyerek nem volt itthon,mert ejjel dolgozott a csajszi es elvitte a mamahoz este!:) Tegnap megbeszeltuk,hogy ma megnezunk egy nyelvsulit,uhogy 10 korul utra is keltunk! Jah es azt is megbeszeltuk,hogy megnezzuk,hogy kell odamenni:) A buszt mar tudtam uhogy kocsival mentunk az U-bahn-ig:) Nah szoval innen lett izgi a dolog:) Amugy egy csomo mindent lehet latni az U-bahn-bol!:) Odaertunk a Karlsplatz-hoz es elkeztuk keresgelni a nyelvsulit:) De azt inkabb nem ecsetelem,hogy milyen hideg van itt es persze nem talaltuk eloszor uhogy mondta,hogy uljunk be egy kavezoba es igyunk vmit:) Ha jon vki ki hozzam mindenhova elmegyek vele,de kavezoba nem! Vagy csak akkor,ha milliomos:P Nem tudom,hogy otthon mennyibe kerul egy icipici bogre kave,de itt 3 euro volt:) Nah mind1:) szoval mar tudom legalabb,hogy hol az opera,a setaloutca meg ilyenek!:) Aztan ujra kimentunk a hidegbe:S Asszem kene vennem vmi jo meleg kabatot:) Vegre megtalaltuk a nyelvsulit! Olyan 11-fel12 lehetett!:P Azert,hgy felmerjek,hogy mennyit tudok,ami sztem tok jo,kell minden nyelvsuliba kitolteni tesztet! De hat konyorgom! En mar toltottem ki es az miert nem volt jo? Na mind1! Szoval a kezembe nyomtak egy tesztet! Mondom vegre keszvagyok vele erre jon a kovetkezo! Es meg egy kovetkezo! Jah azt nem emlitem,hogy mindegyik 3-4 oldalas volt! Es persze egyre nehezebb...:P Szoval nagyon kiraly volt! Tisztara leszivtak az agyamat! Erre meg mi jon! Hat gyere akkor meg beszelgessunk egy kicsit:P Azt sem tudtam,hogy fiu vagyok-e vagy lany erre olyanokat kerdezett a csaj,hogy ha adna nekem 1millio euro-t mit csinalnek vele vagy,hogy ha adna egy elefantot mit csinalnek vele! Azt hittem,hogy behuzok neki egyet:P De komolyan! na mind1! Szoval novemberben asszem 12.-en megyek nyelviskolaba! jah es ez is bazi jo!:P 6-tol 9-ig:P Tok jo nem? Tok keso lesz mar! Jah es van itt olyan lehetoseg is,hogy csinalnak varosnezo korutakat a nyelvtanulas mellett es majd arra is lehet jelentkezni!:P Kerdeztuk,hogy lehet e olyat,hogy sok magyarral legyek egyutt es azt mondta a csajszika,hogy nem o fogja osszallitani a csopikat,de a varosnezo cuccokon sok magyar van:) Uhogy zsir lesz!:) Nah meg nincs vege:) Kiderul,hogy a csaj,aki szivatott felig magyar:P hehe na mind1:) Elindultunk hazafele! Vegre! Amikor a liftbe akartunk beszallni egyszeruen racsukodott Mariara:P Szegeny tok voros lett rogton:) Na nem baj:) Aztan a becsi metroban elegge erdekes emberek rohangalnak am:) Na jo nem mintha otthon nem lennenek erdekes emberek,de ez durva volt:) Jott velunk szembe egy olyan ember,akinek vmi kek cucc folyt a szajabol,olyan,aki total reszeg volt(ebbol jo sok van):) Nem tudom,hogy mennyi ido lehetett,de mar Maria vett kajat,mert total ehesek voltunk mind a ketten:) Aztam metro! Es kepzeljetek! En felismertem,hogy hol kell leszallnunk es a Maria nem,uhogy en biztam benne es tovabbmentunk 1-el:) Aztan legalabb a buszt is kiprobaltam:P De vegul hazaverekedtuk magunkat! O elment futni,nekem mar nem volt lelkierom sem:) Bezzeg amig en irtam a sok hulye tesztet o shoppingolt:P Nem csodalom,hogy nem faradt el:P Aztan amikor hazajott hoztam mar Ralfit is magaval:) Olyan edi ez a gyerek:) es mar jon hozzam egybol:) Es nevet ram,ha meglat:) Uhogy jo uton haladok:) Es kaptam ma tole puszit is:) Ediii:) O az en kekszemu hercegem:) :P Es jatszottunk meg,vacsiztunk es most elment aludni:) Hat ennyi volt:)

Jah beszeltem Dorottyaval es lehet,hogy vegre talalkozunk:) Jo azert tudni,hogy van vki,akit bar nem nagyon,de ismerek!:)

Nagyon hianyzik mindenki!!:) Jajj! Mutatok egy kepet Ralfirol:) Nagyon edi lett:)

Na csokk!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr811448304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2009.10.16. 02:17:48

Briig, ez tök jó(: írj még, olyan jó tudni hogy mi van a világjárókkal(: ja és itt is ritka hideg van, ha ez vígasztal(:
csókcsók
süti beállítások módosítása