2010.07.31. 14:57

 Halli:)

Voltam Siófokon,ami baromi jó volt és annak ellenére,h baromira fújt a szél és hideg volt a víz belementünk mi hülyék:P Na mind1:) nagyon jó volt:) A gumimatraccal szórakoztunk,mert folyton elvitte a szél...XD Két szerencsétlen:P Aztán,amikor jöttünk ki egy autó megállt és megkérdezte,h hideg e a víz és röhögve továbbmentXD Na szóval jó volt:) És voltunk Tanövényen is,ahol tök jót dumáltunk,meg legalább kirándultunk kicsit:) Aztán szerdán fel kellett mennem Pestre,mert este RANDIm volt:) De amikor elindult a busz már akkor lehetett tudni,h vmi nem stimmel... Enyingnél lerobbant a busz... Bejelentették,h jön vmi busz,ami Fehérvárig elvisz és onnan meg majd,ha Pestre akar menni vki akkor keres magának vmit... Szóval a sok böröndös emberke bepréselte magát egy falujáró buszra.. Végül odaértünk Fehérvárra,ahol épphogy elértem a pesti buszt:) Felértem és rohangáltam össze-vissza... Azt se tudtam,h mit húzzak fel,ami nálam állandó probléma,de sztem ezzel sokan így vannak:) De végül jól sikerült minden:) Sétálgattunk meg baromi sokat dumáltunk. És amikor battyogok hazafelé már jön az sms,h "Tök jól éreztem magam. Csinos vagy. Várom a következő talit!" Úhogy klappolt minden:) Másnap a nővéremhez mentem gyerekekre vigyázni,onnan pedig haza:) Itthon meg kezdődött a nagy ismerkedés a gólyákkal:) Már ismerek 5 embert,ami nálam nagy haladás:) És mind az 5 oszttárs lesz:) Nagyon Jófejek:) Rita,Szabrina,Encsi és Csuti:) Meg is dumáltuk,h gólyatáb elötti este el kéne menni vhova,h kicsit megismerjük egymást:) Ami szte irtó jó ötlet:)

Na jó nem hablatyolok többet:) Csak még egy kép:)

Na pussz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr302189300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása