2009.11.07. 19:36

szia mindenki:)

Vegre hetvege es nincs este nemetem:) De persze hetfotol megint kezdodik minden elolrol:)Na nem baj:) legalabb tanulok:)

Remelem holnap alhatok sokaig bar,ha itt a gyerek nem hiszem,h megvalosul:) Ma 7-kor kelt,de en nem hallottam semmit:P Kicsit ki voltam utve:P 8-kor tudtam csak kikaszalodni:P Aztan persze jatszani,vasalni,mosogatni,porszivozni:P De nem volt vesz,mert most kivetelesen elvolt egyedul:) Aztan mentunk futni:P illetve a csaj:) es halistennek most nem a Prater parkjaba mentunk:P mar olyan uncsi ott:) a regi Dunahoz mentunk,ami ittvan egy kopesre:) Es olyan szep a kilatas... Egy csomo hattyu van,meg kacsa,meg kajakoznak,eveznek,stb.:) Szoval jo hely:) Es tok jo legalabb a jo levegon vagyunk:) Aztan utanna haza es megint jatszani:)Es most teljesen egyedul vagyok,mert elmentek vmi vasarba...:) Jah nem teljesen,mert ha jol hallottam itt motoszkal a srac a szobajaba:P Na mind1:P Szoval en itthon vagyok,de legalabb mar megcsinaltam a hazim hetfore:)

mas:) ha vki tenyleg jon ki csaladdal vagy annelkul irjon mar:) Legalabb egy puszira es egy hogy vagyra talalkozzunk mar:) Ani jon kiii hozzam:) elvileg:) Remelem:) Am csak,h kedvet csinaljak mindenkinek es reklam kovetkezik:) Az Adventi vasar itt a legkiralyabb a vilagon:) Csak,ha jon vki keszuljon fel a bazi hidegre:) Bar lehet,h otthon is ilyen hideg van:) :P

Amugy kepzeljetek:) csak,hogy vmi izgiset is irjak vegre:) Talalkoztam egy sraccal,aki magyar,de itt tanul kint:) ugy kezdodott az egesz,h irt iwiw-en:) Aztan talalkoztunk es tok jot dumaltunk:) Jogot tanul itt kint es meg 1 eve van hatra:) Aztan persze mail-ezunk tovabb es 23.-an lesz egy fontos vizsgaja,de azt mondta,h mindenkeppen szeretne velem meg talalkozni es ha van vmi otletem,h hogy tudjuk megis megoldani mondjam:) En felvetettem,h mivel neki is tanulnia kell,nekem is ezert tudnank egyutt tanulni:P Na azert kivancsi vagyok,h mit fog mondani:) De o az ebedet vetette fel csak nem hiszem,h elengednek ebedidoben,mert a kolkot nekem kell etetnem...:)

nah ennyi a kis storym:) Majd irom a folytatast:)

puxxx

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr191507741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása