2009.11.13. 19:57

halleee:)

Kepzeljetek jarok ugye a nemet nyelvsuliba:) Nagyon vicces,mert en vagyok a legfiatalabb es tok joba lettem az afgan sraccal:P Es multkor setaltunk le az ora utan a lepcson es erre megkerdezi,h mit szoktam csinalni hetvegen:) En meg mondtam,h otthon vagyok:P Es erre az mondta,h jo akkor vele el kell mennem legalabb egyszer este vhova:P es azt is mondta,h bar nem szereti,de el fgo vinni egyszer discoba:Phehe Hat azt en sem szeretem.:) Es most tudom,h kocsogseg,de bemasolom ide azt az e-mailt amit irt nekem:)

Hello Liebe Brigi!
Wie geht es dir? Hoffentlich gut...
Erst ich muss sagen dass du sehr süß bist... Du bist dir einzige dass ich sehr ....
 
Liebe Grüße: Abdul  

Szoval:)

Hello ...:P Brigi!

Hogy vagy? Remelem jol... Eloszoris muszaj azt mondanom,h nagyon aranyos vagy... Te vagy az egyetlen,akit en nagyon...

Abdul

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez meg mi a szarr????????????????? Kicsit kiakadtam... Amugy ugy volt,h ezen a hetvegen talakozunk,de hala Istennek elmegyek a csajjal meg a gyerekkel a nagynenihez vmi falucskaba uhogy nem erek ra:P Jo tudom,h kocsog vagyok,de akkor is... Javaslatokat varok,h most mit tegyek... Az a baj,h tenyleg jofej meg aranyos meg jot lehet vele hulyulni,de afgannnnnn!!!!!!!! Jo en nem vagyok rasszista,de szeretnek magyar pasit magamnak:P Es ezt sztem vmennyire meg lehet erteni.De hat ez van. Hetfon a nyelvsuliban majd ugyis muszaj lesz vele beszelnem errol:S Raadasul nemetul... Meg magyarul sem tudom,h mit mondanek nemhogy nemetul.... Nah mind1:) Mar csak 2 het Ani!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

puxxxxaaa

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr761523282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aphrodite ki màs:P 2009.11.14. 22:46:35

ohhh,vègre sikerult ès tudok kommentàlni:D
szoval,brigikèm tetszik a blogod:)remèlem mèg sokàig àrasztanak el minekt a kis uzenteid.
ne,panaszkodhatsz zajlik az èlet koruloted:P:):D
vèlemèmyem,az afgàn sràcrol,nem hinnèm,hogy a hàremèhez szeretnèl csatlakozni:Paztàn vigyàzz vele,mert egy nap afganisztànban èbredsz,ès akkor lesz neked,jjjajjjajjj.
poi...probàld kedvesen ès nem kedvesen meggyaràzni neki,hogy neked màsok a terveid.vagy ha nem èrti egyszeruen ,nem ès hanem èrti mèg mindig eroszakosabb nem.nem lehetsèges lehetetlen..ecc..na,jo nem fàrasztalak hulyesègeimmel,jahh èn sajnos nem tudok bècsbe menni,mert a gatyàmat is el kène adni ahozz hogy eljussak hozzàd.

egy hataòmas olelès,remèlem mi hamarabb talàlkozunk:)
süti beállítások módosítása