2009.12.08. 20:05

halle:)

Vegre veszek erot magamon es irok:) Holnap megyek jelentkezni a kovetkezo nyelvtanfolyamomra:) Kivancsi leszek,h milyen emberekkel kerulok ossze:)

Igazabol nem tudok semmit irni... Olyan rossz. Bar multkor kiakadtam,mert itt volt a pasi 5 napi es en voltam a csicska. Jah es rajottem vmire!! Amikor sir a gyerek akkor rogton lepasszoljak nekem bezzeg,amikor tok jo kedve van akkor egyaltalan nem johet hozzam,hanem akkor mast kell csinalnom... Multkor setaltunk egy karacsonyi vasarban es ok gondoltak egyet es elmentek kavet inni. A gyerek ott orditott,mert mar annyira faradt volt es persze nekem kellett elaltatni,ami nem lett volna problema,de gondolom ismeritek azt az erzest,h nagyon faradtak vagytok,de nem tudtok elaludni... Hat ez volt vele is.:P Uhogy meg fel oran keresztul bogott es minden ember,aki szembejott velem raadasul a Stephans domnal... tiszta hulyenek nezett...pedig en probaltam megnyugtatni,de egy ido utan bekenhagytam es egyszercsak elaludt:) Szoval az egy kemeny menet volt:) De ma pl reggel 6-tol este 7-ig vele voltam es annyira jol elvoltunk.:) Szoval vannak azert jo napjai is:) Es most a mamanal van,mert az anyja ismet dolgozik.:) es holnap csak del korul jon,mert cipot kell venni a picurnak:)

jajj lesz egy olyan tuti meglepim nektek:P kivancsi leszek,h mit szoltok:)

nah most megyek legalabb ma ki tudom pihenni magam:)

csokksziiiiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr181584292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása