27 nap!

2010.03.07. 18:12

hallee:)

Ugy erzem,h kicsattanok:) de most komolyan:) Ahh:) 27 nap es otthon vagyok:) Te jo eg:) El sem hiszem:) ahhhhh:) Uhh:)

A mai nap egyszeruen hammer:) Tuti,h nem fogok tudni aludni:) Egy nagyon jo beszelgetes zajlott le ma koztem es T. kozott:) es a kovetkezo mondatot irta:) Amiben teljes mertekig egyetertek vele:) Csak ha esetleg nezi a blogot:) Bocsiii:) Muszaj:)) Csak nem tudom olyan kis glücklich lettem:)

 

"Te egy hús-vér lány vagy,en meg egy hús-vér fiú, és úgy néz ki, egymásra vágyunk."

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) Uram atyam:) Nem tudom elhinni:) Total kiraly:) Ahh kivagyok:) ccc:) pfff:)

Nah megyek es lehutom magam,vagy leutom vagy vmi:) Ki akar ennel tobbet??? En nem:) Tokeletes:)

nah puxx mindenkinek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr551816789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2010.03.08. 11:20:43

naszia
két kérdés, az elsőt már szombaton (régesrégiszombaton) meg akartam kérdezni, de elfelejtettem: hogy ment a nyelvvizsga? eredmény???...jó gondolom az még nincs, de akkoris(:
és...ki ez a titokzatos T rövidítés?(:
puszpusz

brig:) 2010.03.08. 18:30:59

:) hehe:) Meg nincs eredmeny sajnos,de mar nagyon erdekel engem is:)
a T roviditesrol hamarosan...:)
süti beállítások módosítása