csok:)

2010.01.31. 20:16

halleee:)

mit is irjak:) Hat febr.13.-an megyek haza:) Sot nem akkor,hanem mar elotte:)13.-a huzos nap lesz:) Hallasertes es remelem 1 napon vele a dumalas:) Gondoljatok ram lecike:) Nagyon kiraly lenne,ha sikerulne:) Aztan mar mindjart itt a marcius es megyek hazaaa:)

Ezen a heten lesz vege a nemetemnek:) Hat igazabol nem lettem senkivel joban... Nem volt olyan jo,mint az elozo:) Szegeny Abdul:) Mi lehet vele?:) Meg tartozik egy tequilaval:P jah tenyleg:) Nem hiszem,h ott tudok lenni az osztalytalin.:(:S Pedig tok jo lett volna:)

I.Zs.?? Hogy vagy?? Eltuntel megint:)

Nah ittvan par kep a piar szalcsirol:P:P

 

 

 

nah csokszi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr471717879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2010.02.02. 21:07:10

na csocsi csajszi(:
bocsi, hogy nem olvastam, de most bepótoltam, de asszem vhol lemaradtam...most...ez a patrik fiú kicsoda?
én különben épp franciaországban ülök egy folyosón és netezek(((: eljöttünk síelni egy páran, és úgy volt egy darabig, hogy talizunk izsvel...nem messze mentünk el milánótól, meg úgy volt, hogy hazafelé benézünk, de 'sajnos' Monacoba megyünk véülis(: elcasinózom minden pénzem(((:
nna csókcsók(: és...febr. 13, 14, 15, 16, 11, 12 a busójárás...csak hogy tudd, ha ki akarsz ruccanni(((((:

brig:) 2010.02.02. 21:12:18

szia:) Patrikrol meg nem tudok nyilatkozni:) Meg kiderul:P De jo vkinek:) Sajnos Monacoba:) Hallod aztan,ha nyersz remelem szetosztod...:P <3 Nyelvvizsgazom sajna pedig jo lenne menni.. Meg soha nem voltam tok gaz...
süti beállítások módosítása