2010.06.10. 21:08

Gondolom volt már olyan érzésetek,amikor nem tudtátok eldönteni,h miért pont titeket választott a sors, vagy hogy miért pont te??!! Hát én ezt érzem most! Amikor totál úgy érzed,h egy semmi vagy.. és nem számíthatsz senkire,akkor bukkan fel vki,aki azt mondja neked,h hiányzol neki és,h sokat gondol rád... és ezzel nem tudsz mit kezdeni... ha így vagy írj nekem,mert ugyanazt érezzük... az a baj,h mostanában tényleg éreztem úgy,h el vagyok szigetelődve és ez úgymond fáj... igen ez a megfelelő szó rá... fáj... kegyetlenül... és el sem tudtam volna képzelni,h pont ő ránt ki ebből az állapotból,de nagyon hálás vagyok ezért neki. és tudom,h ezt most olvassa,de legalább tudja,h nagyon köszönöm neki,ami mondott nekem:) nagyon jólesett,még akkoris,ha talán nem gondolta teljesen komolyan. de ki fogok törni ebből az állapotból.. csak egy kis idő kell... és addig is számítok rá,mert már tudom,h ő hiányzott:) vagyis nem biztos,h így konkrétan ő, csak vki,aki ezt mondja nekem... na jó abbahagyom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr92072612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása