2009.10.28. 14:01

hello mindenki:)

hat visszajottem:) es mar nem vagyok annyira beteg! Csak kohogok,de az mar mellekes:) Es Bogi nem H1N1 volt:P Bar nem voltam orvosnal uhogy ki tudja:P

Ottvolt nalam Aniii:) Annyira jo volt csak most nem tudom,hogy mikor dumalunk legkozelebb,mert nincs nete!!!!!!!!!! De muszaj beszelnem vele!!! Remelem hamarosan feljon msn-re:)

Itt nincs semmi:) A kissrac egyre jobban tud mar menni uhogy nemsokara mar setalni kell vele:) Holnap lesz 1 eves:) Remelem nem lesz semmi nagy buli itt... Inkabb kerulom a feltunest:) A nagymama ha azt hiszi,hogy ha nem ertek vmit hangosan kell beszelnie:P Szoval vele nem szivasan dumalok:P A csaj tesoja aranyos,de nem hiszem,hogy lejonnek a pici babaval:)

Hetfon talalkoztam a Seressel es egesz csaladjaval itt kint Becsben:) Tok jo volt:) Vegre dumalni egy piciket:) Es mellesleg akkora idiota az apuja:P Bazi jofej:) egy orgonakoncerten voltunk uhogy kicsit muvelodtem is:) Es azt mondta az apuja,hogy O szeretne kijonni hozzam:) hehe vicces nem?:) Es persze hozza a pici fiat is:)

Jajj mar ugy varom a nyelvsulit,hogy kicsit ismerkedjek! Vegre lennenek itt barataim,akikkel neha ki tudok mozdulni!!! Amugy a Tisler Zsofi mutatott egy honlapot,ahol kulfoldi emberkekkel lehet dumalni es bazi vicces... Ma egy spanyol csajjal beszeltem magyarul.hehe Tegnap felvett msn-re egy csavo Berlinbol es azt mondta,hogy majd ha jon ide Becsbe syol es tudunk talizni Vicces. De mar beszeltem Brazil csavoval is,angol,japan,es meg ki tudja milyen.XD

Nah most asszem megyek.

csokkkkk

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr231481420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása