19 :)

2010.01.24. 20:59

hallee:)

Hogy vagytok?? Huu,de reg irtam:) Remelem minden ok nalatok:)

Hat en tulestem ezen a szulinapon is:) Es kijelenthetem,h eletem legrosszabb szilvesztere volt... Jo tavol mindenkitol... Jo rossz volt... De azert koszi a felkoszonteseket nagy fenyt hoztak a napomba!! Olyan volt,mint az osszes tobbi napom itt... Nah jo persze,ha lesznek gyerekeim akkor se lesz igazi szülinapom,de akkor is.. Nah mind1:) Voltam moziba uhogy az volt a napom csucspontja:) Avatar:) Nagyon kiraly az a film:) pedig en nem szeretem az ilyen filmeket,de ez tenyleg jo:) Ajanlom mindenkinek:) Es ha vkinek megvan veletlenul akkor leci masolja le nekem es tegye be a patronaba a portara es dobjunk meg ezutan egy sms-el v. mail-el,h mehetek erte:)

Nah jo asszem tul faradt vagyok en ehhez:P csokksz<3<3<3<3<3<3<3

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr591699059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása