2009.11.16. 15:39

hallee:)

imadlak I.Zs.!!!!!!!!!!!!!!!! De ezt tudod!En is nagyon nagy olelest kuldok!!! Es remelem jol vagyol:)Koszi a tippeket:)

A hetvegen egy baromi kis pofas falucska mellett voltunk:) Ott lakik a csajszika vmi rokona es oket mentunk meglatogatni! Annyira szep volt:) Es voltunk egy karacsonyi vasarban is:) Huuuu hat az tuti,h ha lenne annyi penzem en mindent megvettem volna ott:) De lehet,h epuletestol mindenestol:) Annyira jo volt:) Egy kastely mellett van a hegyeben! Na,de ne szaladjunk ennyire elore:) Amikor elindultunk hulla kod volt minden es amikor mentunk egyre feljebb a hegyekhez egyre jobban kezdett sutni a NAP:) Imadommm:) Nekem napsutesre van szuksegem!! Sok-sok napsugarra:) Szoval tok jo volt es nagyon szep helyen laknak! Es ma jottunk haza delelott,mert hat ugye nekem nyelvsulim van:S:( A csajnak meg dolgoznia kell:) Uhogy ma gyerekmentes estem lesz:)

Jah meg vmi:) Van egy nemet modell honlap:) Ajanlom a nemeteseknek:) Es mar csak poenbol is regisztraltam magam:) Es erre?? Ma amikor hazaertunk megneztem az e-mailjeim es egybol kaptam 3-at:P En!!!!!!!:P Nagyon vicces:) Irtam vissza az egyiknek es kepzeljetek felhivott:P AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Azt mondta,h ha nekem jo a dec.6.-i hetvege akkor elmehetnek a studioba es vihetnek par ruhat is magammal,amit szivesen viselek:) Azt mondta,h az elso alkalommal csak megnezi a ruhakat,h tudja,h kb milyen a stilusom meg dumalunk egy kicsit meg csinal rolam egy ket kepet,ha benne vagyok:P Rolam:P Nagyon viccces:P Most nem tudom,h csak rohogni akar rajtam v. tenyleg komoly! Amugy tettem fel magamrol kepet es direkt olyat,ami nem tul elonyos,h veletlenul se irjon senki:P Erre:P Nah jo mennem kell,mert meg hazit azt nem irtam:P

Aniiiii 2 hettt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

csokkkk

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr611529461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása