2009.11.20. 13:08

szia mindenki:)

ma pentek vegree!!!!!!!!! Nincs nyelvsuli:P

Tegnap beszeltem Abdullal es sajnos ossze kellett tornom a kicsi szivet:) Jajj,de szemet vagyok... De ha en nem szeretnek semmit. Na ez van... De azert tok jo fej volt velem tegnap ennek ellenere:P Mondtam neki hetfon,h nem tudok visszairni az sms-eire,mert nincs penz a kartyamon erre kaptam 3 simkartyaszeruseget,amin 40perc es 160 sms van:P Uhogy mar van zs-m:)

Tegnap voltam shoppingolni:)))))))))))))))))))) Vettem egy gatyat vegre:P Mar osszes leesik rolam:P Kicsit kitagultak:P Meg egy tok jo felsot:) Csak az a baj,h itt bazi draga minden es en ugy vettem volna meg csomo mindent!!!!!

nah megyek aludni:) Legalabb most ki tudom aludni magam talan,ha a gyerek nem kel fel meg:)

csokkszi

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr841539578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása