2010.12.29. 15:19

 Hallihó:)

Nem tudom,h nézi e ezt valaki,de azért írok,már csak azért is,mert mindjárt itt a Szilveszter és a 2011:) Baromi gyorsan eltelt ez az év és mielőtt elkezdtem írni átnéztem,amiket eddig írtam:) Nagyon durván sok dolog történt velem 1 év alatt:) Pörög az élet és én ezt szeretem:) De már szeptember óta is nagyon pörögnek a dolgok... Suli,új barátok. Nagyon tetszik a fősuli. Főleg a családias környezet és a sok ember,akik nyitottak egymás iránt:) Olyan jó érzés,amikor végigmész a folyosón és min. 7 embernek köszönsz és ők is visszaköszönnek:) Nagyon jó! Aztán lássuk csak... Októberben megismertem Zsoltit,akivel azóta szintén keresztülmentünk jó pár dolgon:) Jó oké még nem vagyunk együtt sok ideje,de én is máshogy állok hozzá ehhez a kapcsolathoz,mint azokhoz,akikről az év folyamán írtam:) És sokak szerint lerí rólunk,h nagyon szeretünk együtt lenni és egyáltalán,hogy nagyon szeretjük egymást. Persze ki tudja ez meddig fog tartani,mert vakságot nem fogadtam... és ő sem. Most éppen szociológiát kéne tanulnom,de nem tudom rávenni magam,mert olyan száraz és unalmas...:S rossz párosítás,de muszáj,mert vizsgaidőszak és hát nincs mit tenni:)

Na megyek is:) puszi mindenkinek és Boldog Újévet! 

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr492546287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása