Verliebt,verlobt,verheiratet:)

2010.02.05. 17:31

hallee:)

Hol is kezdjem...:) Vege a nemetemnek:(:(:S De megbeszeltuk,h felhivjuk egymast vagy mail-t irunk es fogunk meg talalkozni. Uhogy mar varom:) Jah es megbeszetunk a regi csopival egy talit:) Uhh:) Abdul...:P Kivancsi leszek:) Szurkoljatok,h ne öljenek meg:P

Jovo heten megyek hazzzaa:) Juhheee:) Bar az,amiert megyek nem annyira juhee,de ezen is tul kell lenni:) Szombaton mindenki ram gondol 11-tol es 2-tol:) Ertve vagyok??:P Nyelvvizsga....:S Jo lesz nagyon csak ne vm extra hulye temat kapjak:P En tudom mindenrol rizsalni,de hat akkor is:) Mondjuk vmi ilyesmi lehetne,h csalad vagy kapcsolatok vagy vasarlas:P,sport,hobby:P vagy jot:) Ne vmi hulye EU-t leciii...:)

Was soll ich noch schreiben??:) Total kessz:P

Es megint unatkozom,mert persze nincsenek itthon:) Megint elmentek a tesohoz kavezni:P Szegeny gyerek,h elvezheti:P De anyja mar kevesbe,mert en soha nem megyek el veluk oda es neki kell rohangalnia:P

Nah mit akartok meg hallani?:) En meg irni akarok,de nem tortenik semmit:) Most megy a Vivan a Top 100:P Jo mi? Beyonce -Halo 45. Baromi hideg van. Jah amugy beteg vagyok:P Nem annyira veszes,de ha en delutan tudok aludni,akkor mar tenyleg nagy bajnak kell lennie. Reggel nekem kellett mennem a gyerekert,direkt felhuztam az orat 3/4 7-re es erre fel 8 elott ebredtem...:P Jah persze fel 8-ra kell menni a gyerekert:P Uhogy rohanas:P Utalom a reggeleket,olyan hideg van,foleg,ha meg rohadtul faradt is vagy..Aaaa a masikon a Family Guy es most robbant fel az egyik emberke:P Pill hozok csokit:P Ill keresek:P Aaa nagyon brutal egy a sorozat:) Imadom:P:)

Bashiii:P Ot is imadom:)mi??? csak 31.??? Az hogy lehet???? Bunkok!!! Zweiohrhasen:) Azt a filmet nezzetek meg:) Jajj van megint 1-2 zenem szamotokra:)

Sean Paul-Hold my hand

Iyaz-Replay

Weezer-Island in the Sun

Hopp nem talalom a tobbit:) vazz megjottek... Mennem kell...:)

Lehet,h meg irok ma:)

Csoksszsssszzzz::)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr231732168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aphrodite ki màs:P 2010.02.07. 23:24:56

ohhh,zajlanak azèrt korultoted azèrt az esemènyek.csokoltatom abdult,nekem albàn pasim volt,de mi vele nem adtam meg neki a telefonszàmomat,megusztam az egyèb talàlkozàst...ès brigi bocsi,de tudod ès az eltunèsek mesternoje vagyok,de vègre most kèpes voltam vègre èn is ìrni vmit,ide is meg oda is:):D
hiànyzol àm te kis lokott sokszor gondolok ràd!:)
ès,ne aggodj ha eltunok mèg nem azt jelenti,h.nem èlek,csak èpp kèptelen vagyok ìrni.nekem mèg 7honap,mint vmi elitèltXD:Pd màjusba ès junuisban haza megyek..èrettsègizni..màjusba 3napra,juniusba egy hètre Lauràval:)vicces lesz...
süti beállítások módosítása