2009.10.11. 14:39

Halloka!:)

ugy dontottem,hogy irok most hol eltelt egy fel het:) En jol erzem magam csak sokan hianyoznak!Tok fura,hogy nincs senki,akivel tudnek magyarul dumalni:) Jah megkaptam ezt a gepet,uhogy sztem leszek msn-en estenkent:) Olyan jo lenne tudni mindenkirol legalabb egy kicsit! Irjatok mailt! Leci!!!:)

Penteken mar azt sem tudom,hogy mit csinaltunk:) Asszem delelott setaltunk,meg jatszottunk sokat:) Jah meg ha minden jol megy megyek egy nyelvsuliba es oda mentunk tesztet kitolteni meg jelentkezni:) Tok jo fej am a csajszi:) Majd teszek fel roluk kepet:) Amugy a nap ugy kezdodik,hogy akkor kelek,amikor szeretnek:) Uhogy Hawaii:) De am fel szoktam kelni azert fel 8fele:) hehe...:) Nah jo tudom,hogy ez szemetseg:P Nah szoval megetetjuk Ralfit aztan utanna en vagyok vele! mar egesz jol megszokott! Jol elvagyunk:) Most legjobban az ajto nyitogatas,villanykapcsolgatas, meg ilyenek erdeklik:) De am nagyon cuki:) Jah imad telefonalni es jatszani a szamgeppel:) Aztan 9 korul elfarad a sok maszastol es elmegyek vele setalni:) Ilyenkor irja a diplomamunkajat az anyukaja:) setalunk kb 11-ig aztan mar en sem birom,hogy csak megyek csendben a gyerek meg alszik:P Szoval hazajovunk es kint alszik tovabb:) Aztan kaja es megint jatszunk:) Es mint most is pl. elmentek lefekudni. Bar,ha hallanatok,hogy mi folyik itt... Bazira ordit szegenyke es nem csinalnak vele semmit! Ok olvasnak tovabb.

Az apa Salzburg mellett dolgozik vhol,uhogy o csak hetvegen van itthon. Penteken jott haza vmikor ejjel,uhogy sokaig aludt es en Ralfival voltam aztan egyszercsak bekozli az anyuka,hogy maradjak a Ralffal o elmegy lepihenni...Hm...:P Na mind1:) Imadom ezt a kiskolykot.Nagyon husi:) Aztan 10-kor ohajtottak felkelni es elmentunk futni:) Ill ok futottak en meg a gyerekkel setaltam:P Aztan a szokasos! Minden delutanom szabad uhogy tudok kicsit korbenezni,meg majd tanulnom is kell:P:S De ez mellekes:P

A felszemu macskatol mar herotom van! Mindenhol megtalalhato a lakasban:P es raad ugy hullik a szore,mint az allat...:P jah es az a maniaja,hogy az en szobamban van persze:P Es hol? Az agyamban...:P Kezdem nagyon utalni :o

Am beszeltem a sraccal,aki itt lakik es baromi jo fej:) Azt mondta,ha meg szeretnek nezni vmit a varosban o szivesen segit odajutni:P hehe..:) Nem fuzok ehhez inkabb semmit:)

Vegre van egy telom,gepem es holnap megcsinaljak a tv-m is:) Szoval itt minden ok:) Es mar azt is tudom,hogy mikor megyek haza sztem! Vmi olyat emlegetett a csaj,hogy 2 het mulva lesz a baratnoje szulinapja es akkor szabad vagyok! uhogy sztem megragadom az alkalmat:)

A tesojanak most szuletett kisbabaja! Tegnap volt 1 hetes:) Nagyon cuki:) Olyan picike meg...:) Csak szegeny anyuja teljesen kivan,mert allandoan faj a hasa:) Uhogy vittem ma nekik vmi teat remeljuk jobb lesz:)

Nah majd meg irok,most,hogy van gepem jobb lesz:P Nah mellekelek 1-2 kepet:) Eloszoris a szobamrol,aztan Ralfirol:)

 

Na csok mindenkinek!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr701442579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása