2009.11.18. 12:38

halle:)

Tegnap beszeltem Abdullal:) Elregeltem neki,h ez kicsit korai volt es... tudjatok a szokasos sablonszoveg:P Es erre ma kaptam egy e-mail,h bocsi az egeszeret es,h o tud varni:P Hat eleg sokat kell szegenykemnek varnia:P Nah jo bunko vagyok:P Es azt irta,h nagyon nehez tartania magat,amikor velem van...:P Hehehehehehe!!!!!! Bocsi,de ezen csak rohogni tudok...:P De nem akarok bunko lenni:S Na mind1:)

Irt a fotos csaveszka is,h ha van vmi kerdesem nyugodtan rukkoljak elo vele:P Szoval irtam neki egy 1 oldalas levelet:P Szegeny sztem 1 oran keresztul olvasta:P De azert valaszolt:)

Kepzeljetek ma megint tudok aludniii:) Ill holnap reggel:) Sokaig:) Nincs itthon a gyerek,mert megint dolgozik az anya:) Juheeee:)

Nem tudok semmit meselni:P Nah jo inkabb nem panaszkodom:) Inkabb ne tudjak:) Most inakbb azt a lehetoseget valasztom:P

na csokk megyek nemethazit irni:S:(

mar csak 11 nap!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr231534082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aphrodite ki màs:P 2009.11.18. 19:49:53

Ciao Bella,
hàt ismèt itt vagyok,olyan jokat tudok mulatni a blogodon bocsi:Sremèlem nem haragszol,abdul,abdul vàrhatsz mèg elèg sokàig:P
koszonom kèrdesed jol vagyok:)pènteken repkedek haza vègre 3hònap utàn egy kis hazai levego.ja ès bàrmikor johetsz kolykosztul egyutt màr nem hiszem,hogy eltudna jàtszani a fèlèves kis tok maggal,talàn a hètèvessel.tènyleg beszèl a "te"gyereked???csok:)

brig:) 2009.11.19. 22:10:39

hehe:)
Nem,de azt mar mondja,h TAT es mar rajottunk,h azt jelenti,h koszonom:)
süti beállítások módosítása