2010.01.20. 22:36

halle:)

Voltam a Piar szalagavaton:) Jo,h ilyennek kezdem mi?:):) Nagyon vicces volt:) Hat ugye eloszoris sztrajk...masodszor ezert nem tudtam Anival talalkozni...harmadszor csak ezert a szalcsiert hazajonni:P Azert nem semmi:P Megbecsulhetik:P Amugy mindenhol Patronasok voltak... a pasik parjainak 95%-a patronas volt + meg akiket meghivtak bameszkodni:P Meg persze regi ismerosok...Ottvolt Tothiiiii:) Tok jo volt vele talalkozni:) Amugy majd teszek fel kepeket:) A Bellus Esztivel voltam amugy,akinek szinten 5millio ismerose volt... De tancoltunk,nevettunk es jo sokat beszelgettunk... Es nem tudtam kacsatancolni Seressel,mert a szemet "dj" eltette vhova a cd-t... Ennyit errol:) Pedig az a mi szamunkkkk.. szemetek. Huuu olyan baromi faradt voltam mire hazaertem:) Nagyon durva volt:) a masik,h szetfagytam,mert szoknyaban voltam es a Seres vmi hosszabb uton akart eljutni a afterre,h tudjunk beszelgetni... Annyian voltak a buszon,h ketten ultunk egy szeken,begorcsolt a labam:P Mondjam meg tovabb?:P Szoval vicces volt:) Aztan visszajottem es persze folyik tovabb itt az elet:) Nemetorak,nyelvvizsgara szavak,hallasertes... Basszus,ha nem fog sikerulni a hallasertes en falnak megyek... Bar ma csinaltunk nemeten egyet. Vmi francia zenekar irt vmi nemet szamot es azt hallgattuk meg meg kaptunk szoveget,amit ki kellett egesziteni:) Es nem lett rossz:) Sot:) Bar nagyon durvan hadart a noci. De be fogok ulni egy kavezoba egyszer es kihallgatok vmi beszelgetest.:) Ma voltam a csajjal meg a bebimmel vmi muemleket fotozni a csajnak es bejelentettem neki,h marciusban huzok haza erre szegeny majdnem szivrohamot kapott:) Hat itt lenne az ideje,h elkezdje irni vegre az a szart.. Vegulis azert hivott,h tudja irni a diplomabigyojat:) Hat sok sikert neki:P

Lehet,h holnap vegre talalkozom Patrikommal:P Hu,de behuzok neki egyet... Vegyes erzelmek mi?:P Miert van az,h mindig vmi hulyet fogok ki???? Nah majdcsak lesz jobb:P Amugy nemeten a szerelem temakorben mozgunk es egy csomo vicces dolgot csinalunk:P Tegnap pl. egy filmbol reszletet hozott a csaj es azt kellett szinkronizalnunk:P Egy pasi maszik fel egy kotelen a hazra,a csaj mar fentvan es egyszercsak elohuz egy kest,elvagja a kotelet es leesik a pasi:) Jo kis story mi?:) De nagyon vicces variaciok szulettek:) Ma pedig rajzolgatni kellett:) Kaptunk egy kepet es az egyikonknek el kellett mondani,h mi hol van es ki mit csinal,a masiknak meg le kellett rajzolnia:P Amugy lehet,h talalkozok hetvegen magyarokkal:) Elvileg bemutatnak 2 csajnak meg egy pasinak:) Ok is babysitterkednek.. Amugy annyira utalom,h itt kint lakunk a francban... Nem tudok sehol sokaig maradni,mert az ejszakai jarat nem erre jar...

Ti hogy vagytok?? Ill Bogi hogy vagy?:) Remelem tulelte mindenki a vizsgakat.

Nah asszem megyek aludni:) csoksz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr551688976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása