Ujra itt:)

2010.01.12. 10:53

halle:)

Remelem jol telt mindenkinek a kari es a szilveszter:) En vasarnap visszajottem,de persze csak a nyelvsuli miatt,mert a csalad meg nincs itthon:) Elvileg holnap jonnek,de kit tudja:) Az utam mar egybol jol indult idefele:P § ora helyett 4 orat utaztunk,mert bementunk minden kis fos helyre,a masodik,h a vamosok megallitottak minket a hatarnal, a harmadik,h a hatar masik oldalan pedig a rendorok allitottak meg minket:P Jo mi?:P Izigi volt:) Amikor vegre elsullyeszted a szemelyid akkor veheted is elo ujbol:) Nah mind1:) Vegre hazaertem.:) Jah a nyelvsulival kapcsolatban csak annyit,h felhivtak meg otthon,h a kozepszintu elso resze,amire persze en jelentkeztem nem indul... Hat ennyit errol:) Szoval most atugrottam egy szintet:) Tegnap volt az elso ora. Az volt megdumalva,h elosszor beulok es megsasolom,h mi a helyzet es,h nehez e nekem vagy vmi ilyesmi:) es egyutt vagyok egy csajszikaval az elso csopimbol:) Es vegre van egy magyar nocike es vegre fiatalokkal vagyok egyutt:P Es nem nehez:) Uhogy most nagyon happy vagyok:) A tanart Elsanak hivjak es baromi jofej:) Tegnap egy csomot beszeltem vele,mert akar M.o.-on babysitterkedni es persze tanulni a magyart(milyen hulye). Nah mind1,uhogy adtam neki par infot:) Amikor jottem haza a metron ramesett egy pasi:) Nah persze sztem nem kell mondani,h helyes is volt:) Aztan ment ott a nagy bocsanatkeres:P Nem akarta felfogni,h semmi baj nem tortent:P Aztan ma jelentkeztem nyelvvizsgara:) A szobeli reszere:) Uhogy februarban mehetek haza emiatt:) Megvan/volt a 3 szak,amit a jelentkezesire irtam volna Gyogytornasz(csak,h a noverem bekenhagyjon...ugyse vesznek fel uhogy nincs min parazni:P) Szulesznoi(nah ez remelem osszejon,ill nagyon szeretnem) Es utsonak csecsemo es kisgyermekgondozo-nevelo..Errol azt kell tudni,h a neten nincs fent,h van alkalmassagi,a konyvben pedig az van,ha egyaltalan jol ertelmeztem,h csak egyeszsegugyi alkalmassag kell.... Hat erre kiderult,h megsem... Uhogy errol szepen lemondok... Nincs kedvem hazajarkalni ilyen szarok miatt...Jo persze tudom,hogyha ezt akarok valasztani akkor tennem is kell erte,de nem tudok 20 eneket megtanulni kulonbozo hangrol elenekelni,stb. Raad ennyi ido alatt... Szoval vmi mast kell keresnem... Szerintetek milyen az nepegeszsegugyi ellenor:) Jo persze tudom,h mindenki utalj a kocsog ANTSZ-eseket,de muszaj vmit... Remelem felvesznek szulesznoire... Marcsak ezert is mindent meg fogok tenni.

I.Zs mi van veled?? Vki adjon infot az I.Zs.-rol:) Es persze magarol is:) Hol voltatok szilveszterkor??

csoksziii:)

A bejegyzés trackback címe:

https://brigusz.blog.hu/api/trackback/id/tr341665930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2010.01.13. 00:16:55

látom nem csak nekem kell olyan papírt még beszereznem...basszus, megint ugrik 9000ft....
de örülök, h jól vagy, izs volt itt, nemrég ment vissza(:
puszipuszineked((és látod?? olvasom a blogodat(:)

brig:) 2010.01.13. 11:45:43

igen te legalabb olvasod es ez osztonoz arra,h irjak neked:)
süti beállítások módosítása